MDCI Cio Cio San
Opera Pucciniego - Madame Butterfly - to historia młodej gejszy, osadzona w Japonii na przełomie XIX i XX wieku. Cecile Zarokian tworząc perfumy dla MDCI skupiła na pierwszej części sztuki, gdzie tytułowa bohaterka - Cio Cio San - emanuje szczęściem i zakochuje się w oficerze Pinkretonie.
Uwagę zwraca oryginalny akord rozpoczynający, w którym yuzu i limetka tworzą kwaskową i zieloną nutę. Zaraz po nich na scenę wkraczają kwiaty i przepiękny, niezwykle złożony imbir. Akord imbirowy zaprezentowany przez Zarokian kojarzyś się może z różnymi obrazami - od świeżo startego korzenia po pokryte pudrem, kandyzowane cukierki. W historii perfumerii to na pewno jedna z najbardziej oryginalnych interpretacji tego składnika - elegancka i dopracowana w najmniejszych detalach.
Nie zmienia to jednak faktu, że Cio Cio San pozostaje wonią kwiatową i herbacianą przede wszystkim, choć trudno znaleźć perfumy do niej podobne. Piwonia i kwiat wiśni są ocieplane owocem liczi, który sam w sobie pachnie nieco różą, a ma też kwaskowe wątki, które współgrają z herbatą i cytrusami.
Co więcej, nawet w później bazie poczujemy te iskrzące elementy, które sprawiają, że Cio Cio San zachwyca od początku do końca.
Nuty głowy: yuzu, limetka, imbir, grejpfrut
Nuty serca: kwiat wiśni, liczi, herbata oolong, piwonia
Nuty bazy: drewno gwajakowe, herbata oolong, cedr
Twórca: Cecile Zarokian
MDCI
Marka MDCI tworzy dla pasjonatów i kolekcjonerów ekskluzywne perfumy oraz szlachetne, niezwykle cenione flakony. Współpracuje z największymi perfumiarzami naszych czasów. Dla firmy kreuje Francis Kurdjian, Cecile Zarokian, Pierre Bourdon, Amandine Clerc Marie czy Nathalie Feisthauer. To również jedyna marka w historii świata, dla której zapach zgodziła się stworzyć Patricia de Nicolai. Twórczyni od 30 lat odmawia wszystkim innym firmom i tworzy jedynie perfumy dla swojego własnego domu.
Tutaj czar wykwintnych zapachów potęgowany jest przez ponadczasowe piękno butelek i korków.
Za nazwą MDCI („MDCI” oznacza Marchal Dessins et Créations Indépendantes”) kryje się miłość do sztuki, pasja do perfum i pewne szczególne wyobrażenie, że szlachetne zapachy powinny być bardziej sztuką niż przemysłem - źródłem przyjemności , dumy i piękna a nie po prostu towarem. To dlatego każdy flakon jest wykonywany w małym warsztacie, osobiście przez twórcę marki i jego małżonkę - to sprawia, że co roku produkcja ogranicza się do kilku tysięcy flakonów (i to biorąc pod uwagę wszystkie zapachy).
Każda butelka jest zatem w całości wytworem rzemieślniczej pracy, szczególnie w przypadku rzeźbionych popiersi używanych jako korki (w Impressium są dostępne na indywidualne zamówienie). Claude Marchal ponad 12 lat opracowywał projekt flakonów z czystego kryształu. Wykonywane w Limoges korki z biskwitowej porcelany to klasyczne popiersia kobiety lub mężczyzny, które symbolizują ponadczasowe piękno. Tak jak pierwsze flakony Lalique, rzeźby te są wykonywane metodą traconego wosku, znaną już w starożytności, ale współcześnie bardzo rzadko stosowaną. Gwarantuje ona niepowtarzalność każdej małej rzeźby.
Niezależny Dom MDCI wskrzesza zatem francuską tradycję sztuki perfumeryjnej. Tworzy rzadkie i oryginalne perfumy, prezentowane w butelkach o niepowtarzalnym i niezrównanym smaku estetycznym. Współpracuje z perfumiarzami wybranymi ze względu na ich talent i kreatywność.
Od 2003 roku, każdą premierę śledzą wymagający kolekcjonerzy i koneserzy; flakony MDCI znajdują się w wielu prywatnych kolekcjach i kilku muzeach. A same zapachy są rozpoznawalne ze względu na ich piękno, oryginalność i elegancję, i są obecnie noszone na całym świecie.
Powstanie MDCI było szalenie oryginalną wizją, jednocześnie klasyczną i innowacyjną. Cieszymy się, że marka przyznała Impressium wyłącznie prawo do reprezentowania jej na terytorium Polski.
Brak metod dostawy dla tego produktu.