Cio Cio San
Cio Cio San
Cio Cio San
Cio Cio San

Cio Cio San

MDCI Cio
Na stanie
1 115,00 zł
Brutto
Rozmiar
  • próbka 0,5 mL
  • woda perfumowana 75 mL (standardowy flakon)
  • woda perfumowana 100 mL (flakon pokryty złotem lub platyną)

Dostawa rozpoczyna się od

Do darmowej dostawy brakuje 280,00 zł, darmowa dostawa obowiązuje od 280,00 zł.
 

MDCI Cio Cio San

Opera Pucciniego - Madame Butterfly - to historia młodej gejszy, osadzona w Japonii na przełomie XIX i XX wieku. Cecile Zarokian tworząc perfumy dla MDCI skupiła na pierwszej części sztuki, gdzie tytułowa bohaterka - Cio Cio San - emanuje szczęściem i zakochuje się w oficerze Pinkretonie.

Uwagę zwraca oryginalny akord rozpoczynający, w którym yuzu i limetka tworzą kwaskową i zieloną nutę. Zaraz po nich na scenę wkraczają kwiaty i przepiękny, niezwykle złożony imbir. Akord imbirowy zaprezentowany przez Zarokian kojarzyś się może z różnymi obrazami - od świeżo startego korzenia po pokryte pudrem, kandyzowane cukierki. W historii perfumerii to na pewno jedna z najbardziej oryginalnych interpretacji tego składnika - elegancka i dopracowana w najmniejszych detalach.

Nie zmienia to jednak faktu, że Cio Cio San pozostaje wonią kwiatową i herbacianą przede wszystkim, choć trudno znaleźć perfumy do niej podobne. Piwonia i kwiat wiśni są ocieplane owocem liczi, który sam w sobie pachnie nieco różą, a ma też kwaskowe wątki, które współgrają z herbatą i cytrusami.

Co więcej, nawet w później bazie poczujemy te iskrzące elementy, które sprawiają, że Cio Cio San zachwyca od początku do końca.

Nuty głowy: yuzu, limetka, imbir, grejpfrut

Nuty serca: kwiat wiśni, liczi, herbata oolong, piwonia

Nuty bazy: drewno gwajakowe, herbata oolong, cedr

Twórca: Cecile Zarokian

MDCI

Perfumy MDCI

Marka MDCI tworzy dla pasjonatów i kolekcjonerów ekskluzywne perfumy oraz szlachetne, niezwykle cenione flakony. Współpracuje z największymi perfumiarzami naszych czasów. Dla firmy kreuje Francis Kurdjian, Cecile Zarokian, Pierre Bourdon, Amandine Clerc Marie czy Nathalie Feisthauer. To również jedyna marka w historii świata, dla której zapach zgodziła się stworzyć Patricia de Nicolai. Twórczyni od 30 lat odmawia wszystkim innym firmom i tworzy jedynie perfumy dla swojego własnego domu.

Tutaj czar wykwintnych zapachów potęgowany jest przez ponadczasowe piękno butelek i korków.

Perfumy niszowe MDCI

Za nazwą MDCI („MDCI” oznacza Marchal Dessins et Créations Indépendantes”) kryje się miłość do sztuki, pasja do perfum i pewne szczególne wyobrażenie, że szlachetne zapachy powinny być bardziej sztuką niż przemysłem - źródłem przyjemności , dumy i piękna a nie po prostu towarem. To dlatego każdy flakon jest wykonywany w małym warsztacie, osobiście przez twórcę marki i jego małżonkę - to sprawia, że co roku produkcja ogranicza się do kilku tysięcy flakonów (i to biorąc pod uwagę wszystkie zapachy).

Każda butelka jest zatem w całości wytworem rzemieślniczej pracy, szczególnie w przypadku rzeźbionych popiersi używanych jako korki (w Impressium są dostępne na indywidualne zamówienie). Claude Marchal ponad 12 lat opracowywał projekt flakonów z czystego kryształu. Wykonywane w Limoges korki z biskwitowej porcelany to klasyczne popiersia kobiety lub mężczyzny, które symbolizują ponadczasowe piękno. Tak jak pierwsze flakony Lalique, rzeźby te są wykonywane metodą traconego wosku, znaną już w starożytności, ale współcześnie bardzo rzadko stosowaną. Gwarantuje ona niepowtarzalność każdej małej rzeźby.

Niezależny Dom MDCI wskrzesza zatem francuską tradycję sztuki perfumeryjnej. Tworzy rzadkie i oryginalne perfumy, prezentowane w butelkach o niepowtarzalnym i niezrównanym smaku estetycznym. Współpracuje z perfumiarzami wybranymi ze względu na ich talent i kreatywność.

Od 2003 roku, każdą premierę śledzą wymagający kolekcjonerzy i koneserzy; flakony MDCI znajdują się w wielu prywatnych kolekcjach i kilku muzeach. A same zapachy są rozpoznawalne ze względu na ich piękno, oryginalność i elegancję, i są obecnie noszone na całym świecie.

Powstanie MDCI było szalenie oryginalną wizją, jednocześnie klasyczną i innowacyjną. Cieszymy się, że marka przyznała Impressium wyłącznie prawo do reprezentowania jej na terytorium Polski.

Brak metod dostawy dla tego produktu.

Klienci, którzy zakupili ten produkt, kupili również:

16 innych produktów w tej samej kategorii:

Produkt dodany do listy życzeń
Produkt dodany do porównania