L'Homme aux Gants
L'Homme aux Gants
L'Homme aux Gants
L'Homme aux Gants

L'Homme aux Gants

MDCI L'Homme
Na stanie
1 115,00 zł
Brutto
Rozmiar
  • próbka 0,5 mL
  • woda perfumowana 75 mL (standardowy flakon)

Dostawa rozpoczyna się od

Do darmowej dostawy brakuje 280,00 zł, darmowa dostawa obowiązuje od 280,00 zł.
 

MDCI L'Homme aux Gants

Arcydzieło Tycjana - Mężczyzna z rękawiczką - jest złożonym przedstawieniem osobowości człowieka, którego gesty i mimika wykraczają daleko poza sielankę bogatej arystokracji. To osoba zdecydowana, sprawcza, pewna swoich przekonań.

Nie może zatem dziwić, że Nathalie Feisthauer postanowiła kanwą swoich perfum uczynić nuty drzewne, oud i przyprawy. Pierwszy wdech to świdrująca gałka muszkatołowa, która otoczona zostaje ziołowym cypriolem (papirusem) oraz hedionem. Po tym etapie doświadczamy meritum - oud, wanilia, drewno gwajakowe kreują zdecydowaną, trwała aurę, ale jednocześnie nie są agresywne. Baza ta jest złożona i wielowarstwowa. Zaskakuje swoją miękkością, ciepłem przy jednoczesnych zachowaniu elegancji.

W założeniu noszenie L'Homme aux Gants ma przywodzić na myśl dotyk zamszu - jego ciepło, delikatną i przyjemną fakturę.

Nuty głowy: gałka muszkatołowa

Nuty serca: cypriol, hedion

Nuty bazy: cedr, oud, paczula, drewno gwajakowe, benzoin, piżmo, wanilia

Twórca: Nathalie Feisthauer

MDCI

Perfumy MDCI

Marka MDCI tworzy dla pasjonatów i kolekcjonerów ekskluzywne perfumy oraz szlachetne, niezwykle cenione flakony. Współpracuje z największymi perfumiarzami naszych czasów. Dla firmy kreuje Francis Kurdjian, Cecile Zarokian, Pierre Bourdon, Amandine Clerc Marie czy Nathalie Feisthauer. To również jedyna marka w historii świata, dla której zapach zgodziła się stworzyć Patricia de Nicolai. Twórczyni od 30 lat odmawia wszystkim innym firmom i tworzy jedynie perfumy dla swojego własnego domu.

Tutaj czar wykwintnych zapachów potęgowany jest przez ponadczasowe piękno butelek i korków.

Perfumy niszowe MDCI

Za nazwą MDCI („MDCI” oznacza Marchal Dessins et Créations Indépendantes”) kryje się miłość do sztuki, pasja do perfum i pewne szczególne wyobrażenie, że szlachetne zapachy powinny być bardziej sztuką niż przemysłem - źródłem przyjemności , dumy i piękna a nie po prostu towarem. To dlatego każdy flakon jest wykonywany w małym warsztacie, osobiście przez twórcę marki i jego małżonkę - to sprawia, że co roku produkcja ogranicza się do kilku tysięcy flakonów (i to biorąc pod uwagę wszystkie zapachy).

Każda butelka jest zatem w całości wytworem rzemieślniczej pracy, szczególnie w przypadku rzeźbionych popiersi używanych jako korki (w Impressium są dostępne na indywidualne zamówienie). Claude Marchal ponad 12 lat opracowywał projekt flakonów z czystego kryształu. Wykonywane w Limoges korki z biskwitowej porcelany to klasyczne popiersia kobiety lub mężczyzny, które symbolizują ponadczasowe piękno. Tak jak pierwsze flakony Lalique, rzeźby te są wykonywane metodą traconego wosku, znaną już w starożytności, ale współcześnie bardzo rzadko stosowaną. Gwarantuje ona niepowtarzalność każdej małej rzeźby.

Niezależny Dom MDCI wskrzesza zatem francuską tradycję sztuki perfumeryjnej. Tworzy rzadkie i oryginalne perfumy, prezentowane w butelkach o niepowtarzalnym i niezrównanym smaku estetycznym. Współpracuje z perfumiarzami wybranymi ze względu na ich talent i kreatywność.

Od 2003 roku, każdą premierę śledzą wymagający kolekcjonerzy i koneserzy; flakony MDCI znajdują się w wielu prywatnych kolekcjach i kilku muzeach. A same zapachy są rozpoznawalne ze względu na ich piękno, oryginalność i elegancję, i są obecnie noszone na całym świecie.

Powstanie MDCI było szalenie oryginalną wizją, jednocześnie klasyczną i innowacyjną. Cieszymy się, że marka przyznała Impressium wyłącznie prawo do reprezentowania jej na terytorium Polski.

Brak metod dostawy dla tego produktu.

Klienci, którzy zakupili ten produkt, kupili również:

16 innych produktów w tej samej kategorii:

Produkt dodany do listy życzeń
Produkt dodany do porównania