Dostawa rozpoczyna się od
MDCI Peche Cardinal
Grzech Kardynała to upojna kompozycja, która łączy wspaniale zaprezentowany akord owocowy z kwiatami. Soczysta brzoskwinia rozpoczyna opowieść. Sekundę po niej pojawia się jeżyna. Obie bohaterki są cierpkie, słodko-kwaśne, musujące niczym prosecco. Uczciwie trzeba przyznać, że Peche Cardinal rozpoczyna się zjawiskowo i tak, jak żadne inne perfumy na świecie. Amandine Clerc Marie wyczarowała akord, który wprawia w zachwyt.
Później perfumy podążają w kierunku miękkich, kremowych kwiatów, które podkreśla drzewna, niesłodka woń kokosa. Akord owocowy przechyla się wówczas w stronę śliwki. Jej mariaż z dawaną i tonami drzewnymi sprawia, że Peche Cardinal nabiera bardziej winnego, może nawet likierowego wydźwięku.
Fenomen Peche Cardinal polega na tym, że znane składniki interpretuje w nowatorski, szalenie przyjemny i wykwintny sposób. Nie ma perfum podobnych, a kompozycję możemy odbierać jako ponadczasowo rozkoszną.
Nuty głowy: jeżyna, kokos, brzoskwinia, dawana
Nuty serca: tuberoza, śliwka, lilia
Nuty bazy: cedr, piżmo, drewno sandałowe
Twórca: Amandine Clerc Marie
MDCI
Marka MDCI tworzy dla pasjonatów i kolekcjonerów ekskluzywne perfumy oraz szlachetne, niezwykle cenione flakony. Współpracuje z największymi perfumiarzami naszych czasów. Dla firmy kreuje Francis Kurdjian, Cecile Zarokian, Pierre Bourdon, Amandine Clerc Marie czy Nathalie Feisthauer. To również jedyna marka w historii świata, dla której zapach zgodziła się stworzyć Patricia de Nicolai. Twórczyni od 30 lat odmawia wszystkim innym firmom i tworzy jedynie perfumy dla swojego własnego domu.
Tutaj czar wykwintnych zapachów potęgowany jest przez ponadczasowe piękno butelek i korków.
Za nazwą MDCI („MDCI” oznacza Marchal Dessins et Créations Indépendantes”) kryje się miłość do sztuki, pasja do perfum i pewne szczególne wyobrażenie, że szlachetne zapachy powinny być bardziej sztuką niż przemysłem - źródłem przyjemności , dumy i piękna a nie po prostu towarem. To dlatego każdy flakon jest wykonywany w małym warsztacie, osobiście przez twórcę marki i jego małżonkę - to sprawia, że co roku produkcja ogranicza się do kilku tysięcy flakonów (i to biorąc pod uwagę wszystkie zapachy).
Każda butelka jest zatem w całości wytworem rzemieślniczej pracy, szczególnie w przypadku rzeźbionych popiersi używanych jako korki (w Impressium są dostępne na indywidualne zamówienie). Claude Marchal ponad 12 lat opracowywał projekt flakonów z czystego kryształu. Wykonywane w Limoges korki z biskwitowej porcelany to klasyczne popiersia kobiety lub mężczyzny, które symbolizują ponadczasowe piękno. Tak jak pierwsze flakony Lalique, rzeźby te są wykonywane metodą traconego wosku, znaną już w starożytności, ale współcześnie bardzo rzadko stosowaną. Gwarantuje ona niepowtarzalność każdej małej rzeźby.
Niezależny Dom MDCI wskrzesza zatem francuską tradycję sztuki perfumeryjnej. Tworzy rzadkie i oryginalne perfumy, prezentowane w butelkach o niepowtarzalnym i niezrównanym smaku estetycznym. Współpracuje z perfumiarzami wybranymi ze względu na ich talent i kreatywność.
Od 2003 roku, każdą premierę śledzą wymagający kolekcjonerzy i koneserzy; flakony MDCI znajdują się w wielu prywatnych kolekcjach i kilku muzeach. A same zapachy są rozpoznawalne ze względu na ich piękno, oryginalność i elegancję, i są obecnie noszone na całym świecie.
Powstanie MDCI było szalenie oryginalną wizją, jednocześnie klasyczną i innowacyjną. Cieszymy się, że marka przyznała Impressium wyłącznie prawo do reprezentowania jej na terytorium Polski.
Brak metod dostawy dla tego produktu.