MDCI Un Coeur en Mai
Patricia de Nicolai jest uważana za jednego z najbardziej utalentowanych perfumiarzy czasów współczesnych. Od ponad 30 lat tworzy zapachy, które wodzą za nos odbiorców na całym świecie, ale tylko w ramach jej własnego Domu Perfumeryjnego - Nicolai Parfumeur Createur.
Artystka tylko jeden, jedyny raz zrobiła wyjątek i zgodziła się na stworzenie kompozycji dla zewnętrznej marki - właśnie dla MDCI. Un Coeur en Mai to soczysta, świeża interpretacja kwiatów i tonów zielonych. Przywodzić ma na myśl radość, energię i pozytywne emocje. Przy tych skojarzeniach miała też pozostać wonią wyważoną, wytwornie piękną i zapadającą w pamięć.
Absolut hiacyntów, konwalia, róża czy mimoza przyjmują tu formę młodych pąków, które zawiązały się na łące pośrodku lasu. Pewien chłód do perfum wprowadza geranium i czarny pieprz, ale jednocześnie głęboka baza ma przyjazny, drzewny wydźwięk. No i przez cały czas będziemy też czuć podton zieleni o szerokim spektrum barw.
Obowiązkowa pozycja dla pań ceniących twórczość Patricii de Nicolai.
Nuty głowy: bergamotka z Sycylii, petitgrain z Paragwaju, galbanum, czarna porzeczka, melon
Nuty serca: róża damasceńska, geranium z Reunion, mimoza, czarny pieprz, kolendra
Nuty bazy: bukiet olejków drzewnych, piżmo
Twórca: Patricia de Nicolai
MDCI
Marka MDCI tworzy dla pasjonatów i kolekcjonerów ekskluzywne perfumy oraz szlachetne, niezwykle cenione flakony. Współpracuje z największymi perfumiarzami naszych czasów. Dla firmy kreuje Francis Kurdjian, Cecile Zarokian, Pierre Bourdon, Amandine Clerc Marie czy Nathalie Feisthauer. To również jedyna marka w historii świata, dla której zapach zgodziła się stworzyć Patricia de Nicolai. Twórczyni od 30 lat odmawia wszystkim innym firmom i tworzy jedynie perfumy dla swojego własnego domu.
Tutaj czar wykwintnych zapachów potęgowany jest przez ponadczasowe piękno butelek i korków.
Za nazwą MDCI („MDCI” oznacza Marchal Dessins et Créations Indépendantes”) kryje się miłość do sztuki, pasja do perfum i pewne szczególne wyobrażenie, że szlachetne zapachy powinny być bardziej sztuką niż przemysłem - źródłem przyjemności , dumy i piękna a nie po prostu towarem. To dlatego każdy flakon jest wykonywany w małym warsztacie, osobiście przez twórcę marki i jego małżonkę - to sprawia, że co roku produkcja ogranicza się do kilku tysięcy flakonów (i to biorąc pod uwagę wszystkie zapachy).
Każda butelka jest zatem w całości wytworem rzemieślniczej pracy, szczególnie w przypadku rzeźbionych popiersi używanych jako korki (w Impressium są dostępne na indywidualne zamówienie). Claude Marchal ponad 12 lat opracowywał projekt flakonów z czystego kryształu. Wykonywane w Limoges korki z biskwitowej porcelany to klasyczne popiersia kobiety lub mężczyzny, które symbolizują ponadczasowe piękno. Tak jak pierwsze flakony Lalique, rzeźby te są wykonywane metodą traconego wosku, znaną już w starożytności, ale współcześnie bardzo rzadko stosowaną. Gwarantuje ona niepowtarzalność każdej małej rzeźby.
Niezależny Dom MDCI wskrzesza zatem francuską tradycję sztuki perfumeryjnej. Tworzy rzadkie i oryginalne perfumy, prezentowane w butelkach o niepowtarzalnym i niezrównanym smaku estetycznym. Współpracuje z perfumiarzami wybranymi ze względu na ich talent i kreatywność.
Od 2003 roku, każdą premierę śledzą wymagający kolekcjonerzy i koneserzy; flakony MDCI znajdują się w wielu prywatnych kolekcjach i kilku muzeach. A same zapachy są rozpoznawalne ze względu na ich piękno, oryginalność i elegancję, i są obecnie noszone na całym świecie.
Powstanie MDCI było szalenie oryginalną wizją, jednocześnie klasyczną i innowacyjną. Cieszymy się, że marka przyznała Impressium wyłącznie prawo do reprezentowania jej na terytorium Polski.
Brak metod dostawy dla tego produktu.