Nuit Andalouse
Nuit Andalouse
Nuit Andalouse
Nuit Andalouse

Nuit Andalouse

MDCI Nuit
Na stanie
1 115,00 zł
Brutto
Rozmiar
  • próbka 0,5 mL
  • woda perfumowana 75 mL (standardowy flakon)
  • woda perfumowana 100 mL (flakon pokryty złotem lub platyną)

Dostawa rozpoczyna się od

Do darmowej dostawy brakuje 280,00 zł, darmowa dostawa obowiązuje od 280,00 zł.
 

MDCI Nuit Andalouse

Andaluzyjska noc kojarzyć się może z upojnymi kwiatami i gorącym flamenco. Cecile Zarokian stworzyła dla MDCI właśnie takie perfumy. Nuit Andalouse są lubieżnie zmysłowe, oszałamiają mocą i pięknem kwitnących ylangów. 

Podszycie ich drewnem sandałowym i wanilią najwyższej jakości sprawia, że zachwycają od początku po najgłębszą bazę. Na większości osób mają fenomenalne parametry i zostawiają bogatą smugę za noszącym. Są przy tym żyjące i zaskakują mnogością detali. Gardenia i ylang to składniki pierwszego planu, ale zdobienia kompozycji obejmują też nieco pudrowego fiołka i bardziej chłodną różę. 

Zachwyca otwarcie, w którym bogata, kwiatowa dusza Nuit Andalouse zestawiona jest z nutą dojrzałych, wręcz gorących od słońca pomarańczy. A ten początek to zaledwie preludium.

Kompozycja na każdym etapie pozostaje idealnie wyważona, nigdy nie jest zbyt ciężka i nie traci swojego piękna.

Nuty głowy: fiołek, pomarańcza, nuty zielone

Nuty serca: gardenia, ylang ylang, róża, 

Nuty bazy: drewno sandałowe, piżmo, wanilia

Twórca: Cecile Zarokian

MDCI

Perfumy MDCI

Marka MDCI tworzy dla pasjonatów i kolekcjonerów ekskluzywne perfumy oraz szlachetne, niezwykle cenione flakony. Współpracuje z największymi perfumiarzami naszych czasów. Dla firmy kreuje Francis Kurdjian, Cecile Zarokian, Pierre Bourdon, Amandine Clerc Marie czy Nathalie Feisthauer. To również jedyna marka w historii świata, dla której zapach zgodziła się stworzyć Patricia de Nicolai. Twórczyni od 30 lat odmawia wszystkim innym firmom i tworzy jedynie perfumy dla swojego własnego domu.

Tutaj czar wykwintnych zapachów potęgowany jest przez ponadczasowe piękno butelek i korków.

Perfumy niszowe MDCI

Za nazwą MDCI („MDCI” oznacza Marchal Dessins et Créations Indépendantes”) kryje się miłość do sztuki, pasja do perfum i pewne szczególne wyobrażenie, że szlachetne zapachy powinny być bardziej sztuką niż przemysłem - źródłem przyjemności , dumy i piękna a nie po prostu towarem. To dlatego każdy flakon jest wykonywany w małym warsztacie, osobiście przez twórcę marki i jego małżonkę - to sprawia, że co roku produkcja ogranicza się do kilku tysięcy flakonów (i to biorąc pod uwagę wszystkie zapachy).

Każda butelka jest zatem w całości wytworem rzemieślniczej pracy, szczególnie w przypadku rzeźbionych popiersi używanych jako korki (w Impressium są dostępne na indywidualne zamówienie). Claude Marchal ponad 12 lat opracowywał projekt flakonów z czystego kryształu. Wykonywane w Limoges korki z biskwitowej porcelany to klasyczne popiersia kobiety lub mężczyzny, które symbolizują ponadczasowe piękno. Tak jak pierwsze flakony Lalique, rzeźby te są wykonywane metodą traconego wosku, znaną już w starożytności, ale współcześnie bardzo rzadko stosowaną. Gwarantuje ona niepowtarzalność każdej małej rzeźby.

Niezależny Dom MDCI wskrzesza zatem francuską tradycję sztuki perfumeryjnej. Tworzy rzadkie i oryginalne perfumy, prezentowane w butelkach o niepowtarzalnym i niezrównanym smaku estetycznym. Współpracuje z perfumiarzami wybranymi ze względu na ich talent i kreatywność.

Od 2003 roku, każdą premierę śledzą wymagający kolekcjonerzy i koneserzy; flakony MDCI znajdują się w wielu prywatnych kolekcjach i kilku muzeach. A same zapachy są rozpoznawalne ze względu na ich piękno, oryginalność i elegancję, i są obecnie noszone na całym świecie.

Powstanie MDCI było szalenie oryginalną wizją, jednocześnie klasyczną i innowacyjną. Cieszymy się, że marka przyznała Impressium wyłącznie prawo do reprezentowania jej na terytorium Polski.

Brak metod dostawy dla tego produktu.

Klienci, którzy zakupili ten produkt, kupili również:

16 innych produktów w tej samej kategorii:

Produkt dodany do listy życzeń
Produkt dodany do porównania