L'Elegant
L'Elegant
L'Elegant
L'Elegant

L'Elegant

MDCI L'Ele
Na stanie
1 115,00 zł
Brutto
Rozmiar
  • próbka 0,5 mL
  • woda perfumowana 75 mL (standardowy flakon)

Dostawa rozpoczyna się od

Do darmowej dostawy brakuje 280,00 zł, darmowa dostawa obowiązuje od 280,00 zł.
 

MDCI L'Elegant

Interpretacja pięknego portretu eleganckiego Pierre'a Sériziata wykonana została przez Irene Farmachidi. Jest wytworem wrażliwości i wyrafinowania. Oddaje niemal „dandysową” elegancję modela, sięgając głębiej niż pozory, by dotknąć jego duszy.

Jej kompozycja to złożona, mistrzowska, doskonale wyważona i nadspodziewanie niejednoznaczna mieszanka piżm, drzew, przypraw i ambry. L'Elegant zachwyca swoją grą, w której dominującą rolę odgrywa żywica labdanum i drewno sandałowe. Kwintesencja dobrego stylu i klasy.

Jak przystało na nieskazitelny i szlachetny ubiór, tak samo L'Elegant dopracowany jest w najdrobniejszych szczegółach. Otwiera się jasnym, czystym dymem z kadzidła, któremu głębi dodaje szafran i pikantny kardamon. Z kolei użycie czarnego pieprzu wprowadza chłodny, dystansujący element. Drzewny irys zapewnia szlachetność sercu kompozycji. Pojawia się cień chropowatego miodu, którego słodycz przełamana jest goryczą przypraw - muszkatu, cynamonu i kminu. Krok dalej dawana wprowadza zielone, absyntowe brzmienia i kieruje nas do bazy. Tam bób tonka, oud i mirra tworzą zmysłowy duet, który łączy dżentelmeński wdzięk z siłą i zdecydowaniem. 

Ten zapach to wielka ozdoba kolekcji "Painters and Perfumers". 

Jeśli chodzi o sam obraz, to oryginalnie namalował do Jacques-Louis David - francuski mistrz klasycyzmu i sztuki oświecenia. Dzieło możemy podziwiać do dnia dzisiejszego - jest jedną z najcenniejszych pozycji w zbiorach Luwru.

Nuty głowy: czarny pieprz, kadzidło frankońskie, szafran, kardamon

Nuty serca: drewno sandałowe, dawana, irys, gałka muszkatołowa, kumin, miód, cynamon

Nuty bazy: labdanum, drewno kaszmirowe, piżmo, ambra, oud, bób tonka, mirra

Twórca: Irene Farmachidi

MDCI

Perfumy MDCI

Marka MDCI tworzy dla pasjonatów i kolekcjonerów ekskluzywne perfumy oraz szlachetne, niezwykle cenione flakony. Współpracuje z największymi perfumiarzami naszych czasów. Dla firmy kreuje Francis Kurdjian, Cecile Zarokian, Pierre Bourdon, Amandine Clerc Marie czy Nathalie Feisthauer. To również jedyna marka w historii świata, dla której zapach zgodziła się stworzyć Patricia de Nicolai. Twórczyni od 30 lat odmawia wszystkim innym firmom i tworzy jedynie perfumy dla swojego własnego domu.

Tutaj czar wykwintnych zapachów potęgowany jest przez ponadczasowe piękno butelek i korków.

Perfumy niszowe MDCI

Za nazwą MDCI („MDCI” oznacza Marchal Dessins et Créations Indépendantes”) kryje się miłość do sztuki, pasja do perfum i pewne szczególne wyobrażenie, że szlachetne zapachy powinny być bardziej sztuką niż przemysłem - źródłem przyjemności , dumy i piękna a nie po prostu towarem. To dlatego każdy flakon jest wykonywany w małym warsztacie, osobiście przez twórcę marki i jego małżonkę - to sprawia, że co roku produkcja ogranicza się do kilku tysięcy flakonów (i to biorąc pod uwagę wszystkie zapachy).

Każda butelka jest zatem w całości wytworem rzemieślniczej pracy, szczególnie w przypadku rzeźbionych popiersi używanych jako korki (w Impressium są dostępne na indywidualne zamówienie). Claude Marchal ponad 12 lat opracowywał projekt flakonów z czystego kryształu. Wykonywane w Limoges korki z biskwitowej porcelany to klasyczne popiersia kobiety lub mężczyzny, które symbolizują ponadczasowe piękno. Tak jak pierwsze flakony Lalique, rzeźby te są wykonywane metodą traconego wosku, znaną już w starożytności, ale współcześnie bardzo rzadko stosowaną. Gwarantuje ona niepowtarzalność każdej małej rzeźby.

Niezależny Dom MDCI wskrzesza zatem francuską tradycję sztuki perfumeryjnej. Tworzy rzadkie i oryginalne perfumy, prezentowane w butelkach o niepowtarzalnym i niezrównanym smaku estetycznym. Współpracuje z perfumiarzami wybranymi ze względu na ich talent i kreatywność.

Od 2003 roku, każdą premierę śledzą wymagający kolekcjonerzy i koneserzy; flakony MDCI znajdują się w wielu prywatnych kolekcjach i kilku muzeach. A same zapachy są rozpoznawalne ze względu na ich piękno, oryginalność i elegancję, i są obecnie noszone na całym świecie.

Powstanie MDCI było szalenie oryginalną wizją, jednocześnie klasyczną i innowacyjną. Cieszymy się, że marka przyznała Impressium wyłącznie prawo do reprezentowania jej na terytorium Polski.

Brak metod dostawy dla tego produktu.

Klienci, którzy zakupili ten produkt, kupili również:

16 innych produktów w tej samej kategorii:

Produkt dodany do listy życzeń
Produkt dodany do porównania