Dostawa rozpoczyna się od
MDCI La Ravissante
La Ravissante to perfumy kobiece z kolekcji interpretującej dzieła francuskiego malarstwa.
Zapach powstał jako urzekająca, radosna oda do kobiecości. Kwiaty plotą się tu z owocami, a całość ma rozkosznie smakowity, cierpko-słodki wydźwięk. Nie są to absolutnie perfumy retro, a poziom ich pozytywnej energii może zaskoczyć osoby przywykłe do raczej eleganckich kompozycji MDCI.
Bertrand Duchaufour rozpoczął swoją opowieść nutą japońskiej gruszki i owocem karamboli. Cytryna, granat i czerwony pieprz sprawiają jednak, że początek nie jest mdły lub nadmiernie słodki. Czuć idealne wyważenie i kunszt kreacji. Tak samo dzieje się w kwiatowym sercu i miękkiej, bezpiecznie słodkiej bazie, w której dominantą są pianki marshmallow oraz akord dryfującego drewna z wanilią i piżmem.
Nuty głowy: owoc granatu, karambola, cytryna, czerwony pieprz, japońska gruszka nashi
Nuty serca: wiciokrzew, magnolia, jaśmin, osmanthus, nuta ozonowa
Nuty bazy: pianki marshmallow, dryfujące w oceanie drewno, drewno sandałowe, wanilia, piżmo
Twórca: Bertrand Duchaufour
MDCI
Marka MDCI tworzy dla pasjonatów i kolekcjonerów ekskluzywne perfumy oraz szlachetne, niezwykle cenione flakony. Współpracuje z największymi perfumiarzami naszych czasów. Dla firmy kreuje Francis Kurdjian, Cecile Zarokian, Pierre Bourdon, Amandine Clerc Marie czy Nathalie Feisthauer. To również jedyna marka w historii świata, dla której zapach zgodziła się stworzyć Patricia de Nicolai. Twórczyni od 30 lat odmawia wszystkim innym firmom i tworzy jedynie perfumy dla swojego własnego domu.
Tutaj czar wykwintnych zapachów potęgowany jest przez ponadczasowe piękno butelek i korków.
Za nazwą MDCI („MDCI” oznacza Marchal Dessins et Créations Indépendantes”) kryje się miłość do sztuki, pasja do perfum i pewne szczególne wyobrażenie, że szlachetne zapachy powinny być bardziej sztuką niż przemysłem - źródłem przyjemności , dumy i piękna a nie po prostu towarem. To dlatego każdy flakon jest wykonywany w małym warsztacie, osobiście przez twórcę marki i jego małżonkę - to sprawia, że co roku produkcja ogranicza się do kilku tysięcy flakonów (i to biorąc pod uwagę wszystkie zapachy).
Każda butelka jest zatem w całości wytworem rzemieślniczej pracy, szczególnie w przypadku rzeźbionych popiersi używanych jako korki (w Impressium są dostępne na indywidualne zamówienie). Claude Marchal ponad 12 lat opracowywał projekt flakonów z czystego kryształu. Wykonywane w Limoges korki z biskwitowej porcelany to klasyczne popiersia kobiety lub mężczyzny, które symbolizują ponadczasowe piękno. Tak jak pierwsze flakony Lalique, rzeźby te są wykonywane metodą traconego wosku, znaną już w starożytności, ale współcześnie bardzo rzadko stosowaną. Gwarantuje ona niepowtarzalność każdej małej rzeźby.
Niezależny Dom MDCI wskrzesza zatem francuską tradycję sztuki perfumeryjnej. Tworzy rzadkie i oryginalne perfumy, prezentowane w butelkach o niepowtarzalnym i niezrównanym smaku estetycznym. Współpracuje z perfumiarzami wybranymi ze względu na ich talent i kreatywność.
Od 2003 roku, każdą premierę śledzą wymagający kolekcjonerzy i koneserzy; flakony MDCI znajdują się w wielu prywatnych kolekcjach i kilku muzeach. A same zapachy są rozpoznawalne ze względu na ich piękno, oryginalność i elegancję, i są obecnie noszone na całym świecie.
Powstanie MDCI było szalenie oryginalną wizją, jednocześnie klasyczną i innowacyjną. Cieszymy się, że marka przyznała Impressium wyłącznie prawo do reprezentowania jej na terytorium Polski.
Brak metod dostawy dla tego produktu.