Carthusia (zestaw 3 dyfuzorów, 100 mL każdy)
Zapachy do wnętrz z kolekcji Oud powstały, aby uczcić historię Morza Śródziemnego, które łączyło przez tysiąclecia różne cywilizacje, Wschód z Zachodem.
Kompozycje te dostępne są tylko i wyłącznie jako zapachy do pomieszczeń i nie występują jako klasyczne perfumy do ciała.
W skład zestawu wchodzą 3 aromaty:
1. Secret Oud (połączenie pieprzu, geranium, jaśminu i cypriolu z oudem i paczulą w bazie)
2. Infinity Oud (orient połączony z lawedną)
3. Mediterraneo Oud (cytrusy i żywica elemi na bazie z oudu)
Nadają wnętrzu niesamowicie przyjemnego, magicznego aromatu. Nie są trudne w odbiorze (jak zazwyczaj myślimy o oudzie), a intrygujące i piękne.
Carthusia
Jest rok 1380. Do Monastyru San Giacomo na Capri przybywa Królowa Neapolu - Joanna I Andegaweńska, która 9 lat wcześniej (w 1371 roku) za sprawą swojego sekretarza ufundowała klasztor. Aby uhonorować tak wielkiego gościa, przeor każe w salach królowej umieścić bukiet najpiękniejszych kwiatów z Capri. Po trzydniowej wizycie okazuje się, że woda w wazonie nabrała niesamowitego, bogatego aromatu. Klasztorny zakonnik-alchemik z polecenia przeora bada zawartość flakonu, i tak powstają pierwsze perfumy na Capri o oszałamiającym, pełnym aromacie bazującym na kwitnących goździkach - Garofilium Silvestre Caprese.
Kilka wieków później, w 1948 roku, ówczesny przeor klasztoru znalazł w archiwum dawne receptury i za zgodą samego papieża - Piusa XII - przekazał je do perfumiarzy z Turynu, którzy przybyli na Capri i otworzyli tam najmniejsze, profesjonalne laboratorium zapachowe na świecie, które dzisiaj znamy jako Carthusia.
Jak powstają perfumy Carthusia?
Obecnie perfumy Carthusia wciąż produkowane są tradycyjnymi metodami z wykorzystaniem najwyższej jakości składników. Procesy filtracji, destylacji cały czas prowadzone są bezpośrednio na wyspie. Co niesamowite, każdy flakon pakowany jest ręcznie w laboratorium marki.
Warto również podkreślić, że wszystkie męskie zapachy zawierają choć kilka kropli olejku rozmarynowego z Monte Solaro, a damskie esencję dzikich goździków z Capri.
Symbol firmy
Logo marki Carthusia to obraz Mario Laboccetta z 1948 roku, przedstawiający kwiatową syrenę, nawiązującą do surrealizmu i mitologii jednocześnie. Syrena rozkwita feerią kwiatów, zmienia się, ewoluuje. Uosabia dwie najważniejsze wartości w perfumach Carthusia: sztukę oraz naturę.
Rok 2017 i zmiany
W roku 2017 marka Carthusia rozpoczęła nowy etap swojej historii uwspółcześniając większość swoich perfum i nadając im zupełnie nowej jakości. Od tej pory wszystkie zapachy dostępne są wyłącznie w dwóch koncentracjach, jako wody perfumowane i ekstrakty perfum.
Carthusia i Impressium
Marka Carthusia stawiając sobie najwyższe standardy na świecie, tego samego wymaga od wszystkich swoich partnerów. Z tego też powodu z prawdziwą radością możemy podzielić się informacją, że Impressium jest jedyną perfumerią w Polsce z oficjalną autoryzacją marki. To prawdziwy zaszczyt i wielkie wyróżnienie.
Brak metod dostawy dla tego produktu.