Sylvaine Delacourte Ozkan (Fleur d'Oranger Collection)
"Duch Imperium Ottomanów zamknięty we flakonie perfum"
Dostawa rozpoczyna się od
Sylvaine Delacourte Ozkan (Fleur d'Oranger Collection)
"Duch Imperium Ottomanów zamknięty we flakonie perfum"
Skóra, bób tonka i paczula to trzy dominujące nuty perfum Sylvaine Delacourte Ozkan. Kwiat pomarańczy stanowi tło - widoczne przez cały czas, ale bez angażu na pierwszym planie.
Odnajdziemy tu wątki orientu, przypraw i charakterystyczną nutę kwiatów nieśmiertelnika. W bazie Ozkan nabiera wydźwięku balsamicznego. Przez cały czas pozostaje też kompozycją ciepłą, gorącą wręcz. Tonka przyjmuje tu momentami odsłonę migdałową.
Kompozycja tych perfum prezentuje znacznie więcej twarzy niż wynika to z krótkiego spisu nut.
Nuty: bób tonka, skóra, paczula, kwiat pomarańczy, nieśmiertelnik, mandarynka
Twórca: Sylvaine Delacourte, Irene Farmachidi
Sylvaine Delacourte
Przez 15 lat Sylvaine Delacourte piastowała stanowisko Dyrektora Pionu Zapachowego Guerlain. Co więcej, nie tylko odpowiadała za opracowanie koncepcji perfum, ale również czynnie je tworzyła jako perfumiarz.
To spod jej nozdrzy wyszły takie dzieła jak L'Instant, Cuir Beluga, pierwsza wersja La Petite Robe Noire czy Insolence (które stworzyła w duecie z Maurice Roucelem)
W 2017 roku postanowiła utworzyć własną markę i oczarowała świat perfum swoją pierwszą kolekcją poświęconą piżmu.
Perfumy Sylvaine Delacourte nie szokują, nie są ekstrawaganckie. To zapachy do osób poszukujących w perfumach klasy, elegancji i francuskiego szyku w nowoczesnym wydaniu XXI wieku. Bazują na naturalnych składnikach (np. cała Vanille Collection zawiera naturalny absolut waniliowy, a kolekcja piżmowa łączy piżmo z olejkami ziołowymi, drzewnymi lub kwiatowymi).
W tym wypadku zdecydowanie trafniejsza jest nazwa "perfumy artystyczne".
Są to kompozycja trwałe, o wyczuwalnej, ale nie agresywnej smudze za noszącym. Wyważone, ale jednocześnie wyjątkowe.
W 2017 Musc Collection wywołała lawinę pochlebnych komentarzy na całym świecie, a o marce pisały takie magazyny jak Vogue, Harper's Bazaar czy Marie Claire.
Elle Francja podsumowało wówczas:
"Najbardziej obiecująca z nowych marek niszowych".
Impressium jest wyłącznym partnerem marki w Polsce
Brak metod dostawy dla tego produktu.