Sylvaine Delacourte Osiris (Fleur d'Oranger Collection)
Ozyrys był egipskim bogiem obfitości, życia i śmierci. Z jego ciała miał wypływać Nil. On też miał odpowiadać za bogate plony.

Dostawa rozpoczyna się od
Sylvaine Delacourte Osiris (Fleur d'Oranger Collection)
Ozyrys był egipskim bogiem obfitości, życia i śmierci. Z jego ciała miał wypływać Nil. On też miał odpowiadać za bogate plony.
Sylvaine Delacourte połączyła nutę sezamu, cedru i klementynki, aby stworzyć upojną i wielowymiarową wariacją na temat kwiatu pomarańczy. Osiris łączy znaczącą słodycz, wspomnienie słońca z ciepłem rozgrzanego drewna i przypraw. To bez wątpienia zapach elegancki i piękny, ale przez swoją złożoność również tajemniczy. Jego gra na skórze przedstawia wiele wątków, lecz każdy ma w sobie pierwiastek miodowej, kojącej słodyczy.
Nuty: sezam, cedr, klementynka, kwiat pomarańczy, czerwony pieprz, drewno gwajakowe
Twórca: Sylvaine Delacourte
Sylvaine Delacourte
Przez 15 lat Sylvaine Delacourte piastowała stanowisko Dyrektora Pionu Zapachowego Guerlain. Co więcej, nie tylko odpowiadała za opracowanie koncepcji perfum, ale również czynnie je tworzyła jako perfumiarz.
To spod jej nozdrzy wyszły takie dzieła jak L'Instant, Cuir Beluga, pierwsza wersja La Petite Robe Noire czy Insolence (które stworzyła w duecie z Maurice Roucelem)
W 2017 roku postanowiła utworzyć własną markę i oczarowała świat perfum swoją pierwszą kolekcją poświęconą piżmu.
Perfumy Sylvaine Delacourte nie szokują, nie są ekstrawaganckie. To zapachy do osób poszukujących w perfumach klasy, elegancji i francuskiego szyku w nowoczesnym wydaniu XXI wieku. Bazują na naturalnych składnikach (np. cała Vanille Collection zawiera naturalny absolut waniliowy, a kolekcja piżmowa łączy piżmo z olejkami ziołowymi, drzewnymi lub kwiatowymi).
W tym wypadku zdecydowanie trafniejsza jest nazwa "perfumy artystyczne".
Są to kompozycja trwałe, o wyczuwalnej, ale nie agresywnej smudze za noszącym. Wyważone, ale jednocześnie wyjątkowe.
W 2017 Musc Collection wywołała lawinę pochlebnych komentarzy na całym świecie, a o marce pisały takie magazyny jak Vogue, Harper's Bazaar czy Marie Claire.
Elle Francja podsumowało wówczas:
"Najbardziej obiecująca z nowych marek niszowych".
Impressium jest wyłącznym partnerem marki w Polsce
Brak metod dostawy dla tego produktu.