Horyzont jest niebieski.
Bergamotka, słoneczna i jasna, plecie się z rozmarynem, który zapewnia kompozycji ostrość i wnosi ładunek chłodnej zieleni. Chwilę po tym, na rozgrzanej kapryjskim słońcem skórze wytrącają się kryształki soli. Wtedy właśnie Ammare otacza nas świe...
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności: 2018-06-01
Horyzont jest niebieski.
Bergamotka, słoneczna i jasna, plecie się z rozmarynem, który zapewnia kompozycji ostrość i wnosi ładunek chłodnej zieleni. Chwilę po tym, na rozgrzanej kapryjskim słońcem skórze wytrącają się kryształki soli. Wtedy właśnie Ammare otacza nas świeżością o niesamowicie naturalnej barwie. Wielowymiarowości i energii dostarcza iskrząca mięta.
W bazie doświadczymy gry paczuli i drewna gwajakowego, ale nie wychodzą one na pierwszy plan.
Praca nad A'mmare trwała niezmiernie długo, ponieważ Carthusia chciała stworzyć zapach, który stanie się jej nowym sztandarem. Zadanie kreacji kompozycji powierzono Luce Maffei - twórcy m. in. Terra Mia czy aktualnej odsłony Gelsomini di Capri.
Wraz w wodą perfumowaną powstała kolekcja kosmetyków do opalania, które spełniają wymagania protokołu z Honolulu dotyczącego ochrony raf koralowych (kosmetyki Carthusia nie wywierają negatywnego wpływu na organizmy morskie, jak klasyczne filtry do opalania, a jednocześnie zapewniają bardzo wysoką ochronę - SPF 30 i SPF 50)
Nuty: bergamotka, sól morska, rozmaryn, mięta, paczula, drewno gwajakowe, piżmo, drewno cedrowe
Twórca: Luca Maffei
Brak przewoźników dla tego produktu.
Jest rok 1380. Do Monastyru San Giacomo na Capri przybywa Królowa Neapolu - Joanna I Andegaweńska, która 9 lat wcześniej (w 1371 roku) za sprawą swojego sekretarza ufundowała klasztor. Aby uhonorować tak wielkiego gościa, przeor każe w salach królowej umieścić bukiet najpiękniejszych kwiatów z Capri. Po trzydniowej wizycie okazuje się, że woda w wazonie nabrała niesamowitego, bogatego aromatu. Klasztorny zakonnik-alchemik z polecenia przeora bada zawartość flakonu, i tak powstają pierwsze perfumy na Capri o oszałamiającym, pełnym aromacie bazującym na kwitnących goździkach - Garofilium Silvestre Caprese.
Kilka wieków później, w 1948 roku, ówczesny przeor klasztoru znalazł w archiwum dawne receptury i za zgodą samego papieża - Piusa XII - przekazał je do perfumiarzy z Turynu, którzy przybyli na Capri i otworzyli tam najmniejsze, profesjonalne laboratorium zapachowe na świecie, które dzisiaj znamy jako Carthusia.
Obecnie perfumy Carthusia wciąż produkowane są tradycyjnymi metodami z wykorzystaniem najwyższej jakości składników. Procesy filtracji, destylacji cały czas prowadzone są bezpośrednio na wyspie. Co niesamowite, każdy flakon pakowany jest ręcznie w laboratorium marki.
Warto również podkreślić, że wszystkie męskie zapachy zawierają choć kilka kropli olejku rozmarynowego z Monte Solaro, a damskie esencję dzikich goździków z Capri.
Logo marki Carthusia to obraz Mario Laboccetta z 1948 roku, przedstawiający kwiatową syrenę, nawiązującą do surrealizmu i mitologii jednocześnie. Syrena rozkwita feerią kwiatów, zmienia się, ewoluuje. Uosabia dwie najważniejsze wartości w perfumach Carthusia: sztukę oraz naturę.
W roku 2017 marka Carthusia rozpoczęła nowy etap swojej historii uwspółcześniając większość swoich perfum i nadając im zupełnie nowej jakości. Od tej pory wszystkie zapachy dostępne są wyłącznie w dwóch koncentracjach, jako wody perfumowane i ekstrakty perfum.
Marka Carthusia stawiając sobie najwyższe standardy na świecie, tego samego wymaga od wszystkich swoich partnerów. Z tego też powodu z prawdziwą radością możemy podzielić się informacją, że Impressium jest jedyną perfumerią w Polsce z oficjalną autoryzacją marki. To prawdziwy zaszczyt i wielkie wyróżnienie.